onsdag 30 november 2011

Söndagens pass utbytt mot en utmaning

Istället för gruppträning på söndag så slänger vi in en utmaning=)

Ni ska utföra:
- 2000m rodd
- 2000m stakmaskin
- 100 armhävningar
- 100 Dips (på bräda)
- 100 Knäböj alternativt upphopp
- 100 Utfall (50/ben)
- 100 Rygglyft

Detta ska ske med ett leende på läpparna och på kortast möjliga tid. Sedan vill vi att ni registrerar denna tiden med en kommentar på bloggen. Ni skriver alltså namn och tid. OM 5st eller fler registrerar sina tider så lovar jag och Madde att vi ska genomföra samma utmaning. Detta kommer sedan att publiceras med bilder och givetvis total tid även för oss=)!!
Ni får fram till på onsdag den 6e december på er att genomföra utmaningen och registrera den här på bloggen. Ni får självklart styra upp och genomföra utmaningen gemensamt om ni vill=)!

5 kommentarer:

  1. 46:39 - nära-döden-upplevelse!

    SvaraRadera
  2. Dessa tider har jag fått in från annat håll:
    Lotta B: 35,40
    Eva M: 36,40
    Annika W: ca 45min

    Vilket innebär att jag och Madde får dra på oss träningskläderna för ett extra pass, och det gör vi ju såklart med ett stort leende;)

    Är det ngn mer som kört så har ni ju möjlighet att registrera tiden fram till imorn, så jag och Madde vet vad vi har att slå så att säga=)!!!

    SvaraRadera
  3. Det lär väl inte bli så svårt:) Att slå oss alltså

    SvaraRadera