måndag 19 december 2011

Jo förstår ni att vi VANN!!

I lördags utförde vi utmaningen, och jag har sedan dess febrilt försökt ladda upp filmerna (!!) som bevisar detta. Som den datanörd jag verkligen inte är har jag dock svårt att fatta vad problemet är när jag laddar upp men inget händer, så med det sjukligt dåliga tålamod jag har så har jag nu brutit usb-minnet i två delar (förlåt Hanna) och gett upp hoppet. Ni får helt enkelt tro oss. Tiden blev 34.35 och även om Monstret såg ut att tycka att det var en walk in the park så kan jag villigt erkänna att jag kräktes lite i munnen både en och två gånger. Det var helt klart värt det när det stod klart att 34.35 är bästa tid och att vi alltså TOG HEM SEGERN i denna globalt erkända uthållighetstävling! Det är fritt fram att komma och gratulera oss på gymmet, vi tar mer än gärna emot lovsånger och diverse andra hyllningar ni kan tänkas komma med. Mer än gärna alltså (ni får gärna säga att vi är snygga också, det går bra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar